Як обміняти або повернути товар?

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача».

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, обладнання не піддавалося змінам і т. п .;
  • товар повністю укомплектований;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

У разі, якщо ви звернулися в перебігу 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку Продавець проводить обмін товару.

Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку / акту сервісного центру, авторизованого виробником Товару, про те, що умови експлуатації не порушені.

 


Де і як можна зробити обмін або повернення товару?

Обміняти або повернути товар можна в магазині, в якому ви придбали Товар.

При собі вам потрібно мати товар, упаковку і комплектуючі до нього, гарантійний талон і товарний чек.

Якщо ви перебуваєте в іншому місті, де немає торговельної точки ХЕМ, товар необхідно відправити «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за тел .: 067-619-88-07. Умови обміну або повернення товару вказані вище.

 

З питань повернення товару дзвоніть нам за тел .: 067-619-88-07 * (пн. - пт. З 9:00 до 18:00).