Де знаходиться ваш сервісний центр?

Сервісне обслуговування нашого обладнання проводиться по всій Україні.
Приймальний пункт нашої компанії знаходиться за адресою:

г. Харьков
вул. Раєвської
ТЦ «Барабашово»
Торговий майданчик №2107, магазин №25

Графік роботи:
ПН - ЧТ з 8:00 до 14:00
ПТ - вихідний
СБ, ВС - з 8:00 до 14:00

Щоб уточнити адреси сервісних центрів у вашому місті - телефонуйте за телефоном служби підтримки сервісного центру:
+38 (068) 065-60-09
+38 (050) 499-60-09
+38 (073) 408-60-09

 


Як довго чекати обладнання з ремонту?

Довго чекати не доведеться. У нас є золоте правило, яке як закон, для майстрів нашого сервісного центру:

"Ремонт побутового насосного обладнання повинен бути виконаний до 4-х робочих днів, з моменту надходження в сервісний центр!".
Звичайно, бувають винятки, у вигляді промислового устаткування :) Так, чи інакше, наш оператор повідомить вас про терміни.

 


Які переваги стосовно вашого сервісу перед іншими?

  • обмотка двигунів будь-якої складності;
  • оперативний ремонт;
  • технічне обслуговування обладнання;
  • наявність асортименту запчастин;
  • контроль якості продукції.

 


У вас є програми лояльності?

У разі неремонтопридатності вашого строго насосного обладнання будь-якої торгової марки, просто здайте його в сервісний центр ХЕМ, і отримаєте знижку 20% на нове обладнання, представлене в нашому магазині.

 


Куди звертатися з питань гарантійного обслуговування?

У разі, якщо Товар зажадає гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до Продавця у якого ви придбали виріб або в сервісний центр, контактні дані якого ви можете знайти в гарантійному талоні або уточнюйте за телефонами, вказаними вище (пн. - пунктів. З 9:00 до 18:00).

 


Яка гарантія на товар?

Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті. Гарантія надається на термін від 12 місяців до 60 місяців, в залежності від товару. Гарантія може бути представлена ​​виробником або Продавцем. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника або гарантійний талон Продавця.

 


А якщо сервісний центр не може відремонтувати мій товар в гарантійний період?

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника, в товарі, який ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

 

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар з повною комплектацією (паспорт, коробка ...);
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру.

 


У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

  • наявності механічних або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • якщо виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.

 


Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на Товар в разі:

  • випадкового пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  • пошкодження або ненормального функціонування вироби викликано програмами;
  • пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинене використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення;
  • наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.

 

З питань сервісного обслуговування товару дзвоніть нам за тел .: 068-065-60-09 *
(Пн. - пт. З 8:00 до 17:00).